Albérletkezelési szolgáltatás


Albérletkezelési szolgáltatás: korábban már bérbe adott, magántulajdonú lakóingatlanok szakszerű felügyelete, menedzselése. Az albérletkezelési szolgáltatás díja: a havi bérleti díj és a havi rezsi összegének 10%-a.

Albérletkezelési szolgáltatás – mit is jelent ez pontosan?
A (tulajdonos vagy ingatlanközvetítő által) korábban már bérbe adott magántulajdonú lakást egy megbízott és szakképzett (mindenképpen ingatlankezelő végzettséggel rendelkező!) személy felügyeli. Az albérletkezelő (ingatlankezelő) rendszeres kapcsolatot tart az ingatlan tulajdonosával és a bérlővel, elsősorban a tulajdonos érdekeit tartva szem előtt. Az albérletkezeléssel megbízott személy az ingatlan tulajdonosának megbízásából – nevében és helyette – jár el a lakással és bérlővel kapcsolatban. Ily módon az albérletkezelési szolgáltatással a vidéken vagy külföldön élő lakástulajdonos válláról leveszi a bérleménnyel és a bérlővel kapcsolatos ügyintézési és adminisztrációs feladatokat.

Kinek és mikor van szüksége albérletkezelési szolgáltatásra?
Ha már kiadta valakinek a lakást, viszont idő vagy tapasztalat hiányában nem tud vagy nem akar a bérleménnyel és a bérlővel kapcsolatos ügyekben intézkedni. Albérletkezelési szolgáltatásra van szüksége, ha szeretné, hogy a bérbe adott ingatlan szakszerűen és rendszeresen felügyelve legyen. Albérletkezelő szolgáltatásra Önnek akkor is szüksége van, ha megunta már a bérlőkkel való folyamatos “harcot”, de szüksége van a rendszeres havi bevételre.

Az albérletkezelő személyesen ellenőrzi a lakóingatlan bérlőjét, összekötve ezt a havi bérleti díj beszedésével. A lakás mérőóráinak leolvasását és az adatok közműszolgáltatóhoz való továbbítását, a rezsi számlák ellenőrzését, összesítését, a csekkek időbeni befizetését. Nyugodt lehet, mert nem Önnek kell felutaznia vidékről, vagy nem Önt hívja fel a bérlő (pl. külföldön egy fontos tárgyalás közepén), hogy tájékoztassa: csöpög a csap. Az albérletkezelő segítségével a lakás karbantartása, állagának megóvása is biztosított.

Az én ingatlankezelőm maximális bizalommal végzett albérletkezelési szolgáltatásai:

– Bérlemény havi szemrevételezése személyesen,
– Bérleti díj és fenntartási költségek havi beszedése,
– Számla / pénzügyi bizonylat elkészítése a bérlő részére,
– Megbízó ingatlantulajdonos bankszámlájára a bérleti díj befizetése havi rendszerességgel,
– Személyes kapcsolattartás tulajdonossal, bérlővel, társasházi megbízottal, gondnokkal, szomszédokkal,

– Hiba és állapotjelentés az ingatlantulajdonos felé (negyedévente, e-mailben),
– Közüzemi mérőóra állások havi leolvasása,
– Közműszolgáltatók felé mérőóra állások adatainak továbbítása,
– Szükség esetén a közműszolgáltatóknál személyes ügyintézés – meghatalmazással,
– Közüzemi számlák érkeztetése és pontos befizetése,

Megállapodás alapján:
– Villany, víz, gáz, klíma javítási karbantartási feladatok ügyintézése,
– Gépesített bérleményben meghibásodott ingóságok javíttatása,
– Lakásbiztosítás megkötése, káresemény ügyintézése
– Vízóra-csere, előrefizetős mérőóra-csere, ablakcsere ügyintézése, koordinálása,
– Meghibásodások, műszaki javítások ügyintézése,

Az én ingatlankezelőm: Toldy Éva, aki erkölcsi bizonyítvánnyal, szakmai szervezeti tagsággal (MIÉSZ, MIOSZ), szakmai felelősségbiztosítással, ingatlanközvetítői névjegyzékben történt regisztrációval, szakmai gyakorlattal és megfelelő szakmai végzettségekkel rendelkezik:

Az én ingatlankezelőm legfőbb elve a bizalom és a korrektség. 2010-ben, 2011-ben, 2012-ben, 2013-ban, 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban: 100%-os ügyfél-elégedettséggel bizonyította szakértelmét.

albérletkezelési szolgáltatás  az én ingatlankezelőm 2016-os névjegye